Kızlar 10 gün sonra eşimin doğum günü hala ne alacağıma karar veremedim. Bu zamana kadar “kazak, gömlek, isimli bardak, ayakkabı, isimli çakmak, parfüm vs” aldım ne alabilirim değişik ama uygun yollu güzel ne alabilirim öneri verirmisiniz? Dükkan açtı eşim şöyle güzel bi ofis masasının üstüne koyması için isimlik düşünüyorum ama çok pahalı 300-400 den başlıyor