ikibebeannesi 2.5 aylik olduk 2 ay asisini yeni yaptik. Oksuruk ates oldu. Burnuda arka kisimlarinda tikali gibi. Acaba asidan mi yoksa nirmal hastalandi mi. Abimiz hastaydi ondan mi gecti. Napicami bilemedim. Sizde bu asidan sonra ne belirtiler oldu?
ikibebeannesi Geniz akintisi gibi balgam gibi birsey var o mu yapiyor acaba oksurugu. sesleri kisildi aglamaktan diye dusunuyorum. Surekli bi ikinma hali var ikininca aglyor. Dun 4 kez kaka yapmisti. Ikindikca gaz da cikiyor cogunlukla anlamadim ya