Ay_parcasi Hanımlar 9 aylık oğlum emziriyorum reglim 5 gün gecikti 2 aydır düzelmişti bu ay gene gecikti çok korkuyorum test yapmaya korunuuyoruz da acaba normal mi başına gelenler 😭
Aysun_Umay3705 Ay_parcasi bnde emziriyorum 14 ayın içindeyiz son 4 aydır hep gecikiyorum 3-4 gün özellikle geçen ay 8 gün geciktim hamile olmaktan korktum ama çok şükür 8 günün sonunda oldum eğer olmasaydım iki gün daha bekleyip test yapcaktm gerek kalmadı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😊
Melekanne91 Ay_parcasi yani tabiki geri cekilme korunmak degl ama senelerce korunan da var bisey olmayan.bence test yapmalisiniz hemen.bende oglum 10 aylik bu ay korktuk epeyce ama bgun oldm sukur ki test yapin bence 5 gun gecms zatn
Ay_parcasi Benimdunyamm büyük oğlumda 7 sene geri çekilme ile korunduk hiç bir sorun olmadı ama şimdi çok korkuyorum
ilk_nur_89 Bende kzıım 5 ay 10 günlükken ilk adetimi oldum. Şimdi kızım 6 ay 18 günlük 2. Adeti olmadım. Doğum sonrası düzensizlik oluyor diye şuan takmıyorum. Umarım sadece düzensizliktir 🤷🏻
Grupyildizi Sizin gecikmis benim uzadi bitmiyo neler oluyor doktora gittim devam ederse kanda gebelik baktir dedi