khrmankumsl ikinci Ayda bize de sağlık ocağında dediler ben de internete bakıp evde sinir krizi geçirdim hemen doktora götürdüm doktor baktı daha kapanmamış kapansa bile çok önemli değil kafa çevresi büyüdükçe bıngıldağın kapanmasını çok dikkate almıyorlar. Tabi ki muayene ettirirsin ama şimdiden korkup kendini yeme internette baya kötü şeyler yazıyor ben de okuyunca evde ağlama krizine girmiştim🤦🏻♀️