9876anne sınıf öğretmeniyim. Öncelikle evde kendi kendinize harf öğretmeyin. Yanlış ogretirseniz düzeltmesi çok zor, doğru ogretirseniz de sınıfta sıkılma oluyor. Okul açılmadan sayı saymayı ritmik saymayı ogretebilirsiniz. Bazı ezber bilgi verebilirsiniz. Atatürk ü tanıtmak mevsimler gibi. Motor becerileri gelişsin diye oyun hamuruyla oynatabilir, boyama yaptirabilirsiniz. Okul açılınca öğretmenin verdiği çalışmalar ödevler yeterli olur. Tüm bunların hiçbirini yapmasanız da olur. Sadece okul açılınca destekleyip ödevlerini yaptırmanız yeterli. Birde bol bol kitap okuyun çocuğunuza, okuma saatleriniz olsun okumayı sevdirin, bunu okullarda kazandiramiyoruz ve çocuklar kitap okumaktan nefret ediyor maalesef