Balim38 Normal pipet olur, körüklü olanlardan olsun ama hani ucu kıvrılanlardan onlar daha rahat. Ben özel bir pipet almadım. Pipeti de 20 sn de çözdü diyebilirim. Önce bardağa su koyun, pipetin üstünü parmağınızla kapatın, parmağınızı çekince su boşalacak bardağa. Önce onu bir görsün. Sonra aynı şekilde ağzına götürün parmağınızı bırakın su ağzına dökülsün. Yani oradan su geldiğini algılasın. Bizimki şak diye çözdü şok oldum. Öğretmek zor olur zaman alır diye düşünüyordum. İlk birkaç denemede suyu fazla çekti biraz öksürdü tıksırdı falan, sonra onu da ayarladı. Şimdi müthiş rahat. Ayran, su vs. her şeyi pipetle rahatça içiyor. Özellikle dışarda çok rahat oluyor. Geçen de baby plus’un kendiliğinden pipetli üstü kapaklı bardağından aldım e-bebekten, kendisi eliyle tutmak istediği için. Bu ara her şeyi kendi yapmak istiyor çünkü. Biraz dökülüyor ama çok da dökülmüyor. Bir süre sonra da öyle bir şey alabilirsiniz.