Handeeeeee canım istanbuldaysan zeynep kamile git orda yaptırdık bizde rop vardı orta derece 30 haftalık doğduğu için sonra 2 hafta gibi kısa bir sürede artması gerekirken bir anda yok oldu doktorlar bile inanamadı ne yedirdiniz bu çocuğa dediler havuç dedik 😀😀 rop çok önemli canı acıycak derken gözünden olmasını istemezsin muhakkak yaptır. Hayırlısıyla inşallah birşeycik olmas 2 dakika sürüyodu bizim muayneler ağlıyodu zaten bıraktığında susuyodu hemen. Aklında kalıcağını iki dakika ağlasın için rahat eder bari birşeyi yok diye