Daha çok küçük bence bir doktora gösterin mutlaka.alerji ya da baska dokuntulu hastalik da olabilir.14 ayligiz geçen hafta el ayak ağız hastalığı geçirdik.dokuntuleri ilk farkettigim an götürdüm iyi ki goturmustum krem verdi o sayede biraz rahatladı.