Aslancik günde en az 2.5 litre su iciyorum sise elimde geziyorum ama sutumu etkilemiyor nedense. Doktora da gittim bu sebebten su miktarı iyi dedi. Fakat sutun az dedi . Sağıyorum, emziriyorim her şeyi deniyorum ama olmuyor . Oturup kilolarca tatlı yemektense , hosaflar , kompostolar icecegime anne sutu icmek daha makul. Ben faydasını goruyorum ve sütü az olan anneleri cok iyi anlıyorum. Ilk kizimda da azdı sutum , simdide . Ama beslenmeyle alakalı değil ilk kizimda yemedigim tatlı su yemekler kalmamıştı ama sutum gene azdı .