Merhaba anneler bebeğim 4 aylik normalde memeyi emen biberonla mamayı emen ve güzel bi uyku düzeni olan bebek 3-4 gündür delirdi memeyi asla emmiyor sağıp zar zor biberonla veriyorum uykusu var uykuya direniyor uyutmak icin yada emzirmek için yatırıyorum çığlık çığlığa ağlıyor ayağa kalkıyorum yürüyorum ancak susuyor ayakta emzirmeyip diyorum yatar yatmaz yine aynı manzara zar zor ayağıma alıp sallıyorum beyaz gürültü açıp uyutuyorum hoop aradan 30 dk geçmeden tekrar uyanıyor oyun oynuyorum kitap aldım okuyorum resimlerine bakıp anlatiyorum sırtı yere gelince çığlık çığlığa ağlıyor o kadar ağlıyor ki ağlamaktan boğazı tahriş olup öksürüyor yakında ise başlayacağım napicam lütfen yardımcı olun napabilirim