mucizemoglummmm merhaba su an 11 aylik. 6 aylıktan beri kullanıyoruz. Biz maddiyattan oturu 9-18 aldik. Gönül isterdi ki 0-18 alalim 360 donsun. Ama bundan da cok memnunuz. Adac testleri güvenliği kalitesi zaten tartışılamaz. Cam seviyesinde yüksek olması ve yatış kademeleri diğerlerine göre daha iyi. Aracimiz geniş oldugu için 360 özelliğini aramıyoruz. Belki daha dar bir araçta bebegi sokmak zor olabilir. Ama dar olan araçlarda da koltuk 360 dönmüyor on koltuğa çarpıyor diye biliyorum :)) yani on koltugu one almanız gerekecek bindirirken.