kirmizibalikgolde benim oğlum 7 eylülde 1 yaşına girecek, 8. Aydan beri 8 kilo 200 gram. 2 ay hiç almadı. Genetik babası da zayıftı çünkü zayıfta doğdu zaten 2700. Sağlığı yerinde yemesi içmesi iyi iştahı yerinde o yüzden sorun etmiyorum. Böyle üstü çıplak falan olunca kemikleri belli oluyor insan dokunurken bi tuhaf oluyor ama yapacak bir şey yok. Yemese sorun ederdim ama maşallah 🧿 iştahı çok açık her şeyi yiyor hiç yeme sıkıntısı yaşamadık (emiyor) çokta su içer