@“gamzeedizz”#p22085kesinlikle silikon uc kullanma bebeğin zaten memeyi almiyormus iyice red oluşturur sabırlı ol ve memeni vermeye devam et emzirme danismanindan eğitim aldım bebeğim 30 günlükken biberon kullanıyordum bende mamayı biberonla veriyordum biberonu hemen bırakıp kaşık biberona geçtik ve bebeğim memeni tam kavrayamiyordu belki o yüzden de ağlıyordur göğsünün kahve rengi kısmını elinle sıkıştırıp bebeğinin ağzına uzat kahve rengi kısmı memenle almasını sagla azıcık kahverengilik dışarda kalabilir sorun değil sütünü manuel pompa ile sağ aç kalıyorsa o şekilde kaşık biberonla ver elektrikli pompalar gereksiz sagimlarda tazyik sorunu oluşturuyor ki bende oluştu bebeğim 1 ve 2 gün anlayana kadar memeni reddedi yatar pozisyonda emziriyorum bir kaç gündür gereksiz sağımdan kastım bebek emdikten hemen sonra sağım öncelik memeyi kontrol etmek olmaliymis meme dolu ise sagilmaliymis