Kizlar saha önce de yazmıştım bir buçuk ay önce kızımı bıraktırmak istedim ama daha da bağlandı ve asla baş edemedim biraktirmadim o yüzden şimdi gece çok fazla uyanıyor o yüzden bıraktırmak istiyorum ama haftaya da bakiciyla başlayacağız ikisi üst üste geliyor sorun olur mu sizce? Bir de ben hazır değilim herhalde çok üzülüyorum biraktiracagim için bana kalsa biraktirmam şimdi ama hem uyku kalitesi yok hem de yemiyor artık nasıl bıraktırdınız siz sanki hiç bırakmaz gibi geliyor