Defnecim tamam canım gerekirse oraya da ederim bu 2 dır mağdur oluyorum iki cocukla eşim de isten yorgun argın geldi götürdüm adamı ne doktor var ne bi sekreter dikmişler adamın tekini sapık gibi tivbe yarabbim kimse yok diyor nasıl kimse olmaz anlamıyorum bari 1 doktor kalsaydı 😤