Tospigim21 uzun kollu ve alt pijama da mutlaka alın bazen hava akşam soğuk olabiliyor.Yada cok sinek olabiliyor.Ben bulundurun derim yanınızda.Ve kendi arsbanızla gidiyorsanız çarşaf gibi örtü tarzı birsey alın.Bizde yeni gittik 2 aylık bebeğim bunları iyi ki almısım dedim ekstre olarak