Kızlar 4 aylık bebeğim var emziği sadece uykuya geçiş zamanın da alıyor onun dışında ne zaman versem direk geri çıkarıyor, çiğniyor, yada çok zorlarsam 1-2 çekip bırakıyor dışarda hiç durmayan ve uyumayan bi bebek olduğu için emziğe normaldede alışmasını çok istiyorum inanın evde elim ayağım bağlandı. Almadığım emzik kalmadı bebeği böyle olupta sonradan alışan varmı ? Artık denemeyip pes etmelimiyim ne olur akıl verin