Merhaba hanımlar kızım 5 buçuk aylık ek gıda serüvenimize az kaldı merak ettiğim bir şey var yaz meyvelerini kavanozlayıp kapağı tutana kadar hafif kaynatsak o şekilde muhafaza etsek olur mı sizce? Markette satılan hazır mamalar gibi elimizin altında olsa yani besin değeri bozulmuş olur mu? Ek gıda sürecimiz kışa geldiği için yaz meyvelerinden mahrum kalmasını istemiyorum böyle bir yol izlenir mi? Yorum yazan herkese teşekkür ediyorum 😘