hrumeysa yani kaka ne kadar etkiler bilmiyorum ama 3-4 güne bir kaka yapıyor dediğimde bir tane teyze ee çocuk nasıl kilo alacak normal vs demişti ama çok da zayıf değil ki kilosu belki genetiktir mesela ben ve eşim zayıfız bizim de 2800 civarı doğdu 4100 civarıydı 2. Aya da az kaldı girmemize..yani bizim yapısal olarak da çocuğumuz çok iri olmaz diye düşünüyorum bizde zayıf olunca 😊 belki sizin de genetik olabilir sağlıklı olması önemli aslında kilodan Ziyade de ister istemez takıyoruz