Jelibonsmom biz çok kilo alamadığından ötürü enfeksiyon şüphesiyle tahlil yaptırdık, temiz çıktı şükür. Koku konusunu buna bağlayan arkadaşlara istinaden söylüyorum. Tabi ki olabilir isterseniz bir tahlil talep edin ama bir de şu var bazı bezler çok koku bırakıyor. Sleepy ve baby&me mesela.
Ama koku dışında bir şikayetim olmadığı için (pişik vs), vazgeçemiyorum ben.