Zehra2205 Merhaba güzel anneler? 2 ay 26 günlüğüz. Gündüz uykularımız çok sıkıntılı? Nasıl düzeltebilirim bilmiyorum. Düzelir mi diye endişeliyim? Bu uyku eğitimi denilen olaya kaçıncı ayda başlamak gerekir? Bilgisi olan lütfen yardımcı olsun?
Berilsmom13 Zehra2205 daha çok erken senin bebeğin daha dünyada olduğunun bile farkında değil yeni yeni farkediyor canım biraz daha sabır :)
starwomen Zehra2205 ilk 2 ay bizim de gündüz uykularımız çok sıkıntılıydı, 3. Ayda düzene girmeye başlamıştı ki 4. Ay atağına girdik kiminle konuşsam 5. Yada 6. Aydan sonra uyku eğitimi verilmesini önerdiler. Zaten daha çok küçük annesi uyanık tutma süresini biraz uyarabilirsin ben 1.5-2 saat uyanık tutup sonra uyutuyordum
Duygu388 Zehra2205 uyku rutini oluşturabilirsin uyutmadan önce duş aldır yaz mevsimi sıcak zaten sonra güzel bir masaj ardından besleme sonra kundakla güzelce pış pış tm işte hem güvenli uyku hemde uyku düzeni ama hep aynı saatte yapman lazm bunu yoksa düzen oluşmaz
nazlimom_ Zehra2205 5. Ayda başlanıyor bizde 4. Ay ayağı bitti gözüküyor bebekler 4. Aya kdr kendini sakinleştiremezmiş en uygun 5. Ay diyolar 5. Ay dolunca bende uyku danışmanından eğitim alacağım inş başarılı olurum ordaki annelerin yorumuda beni cesaretlendiriyor motive oluyorum😅😅
Haffuse Daha cok erken, zaten duzen bekleme, henuz dunyaya adepte olmaya calisiyor minikin… 4.ay atafi bittikten sonra, yani 5.ayda baslayabiilirsin…
MucizeKalbim nazlimom_ benimde o sayfaların birinde yorumum var ama 2 hafta sonra hersey 8.ay atagiyla bozuldu. Ama hala orda harika bir süreçle bebegomin artık uyuduğunu yazmıştım..
MucizeKalbim Eğitim çözüm değil yapmayın. Ataklar dişler hastalıklar… sürekli değişen bir düzen var bebekler için eğitimin sürekliliği yok. Daha oncr Açtığım postu okuyabilirsiniz.
MucizeKalbim Zehra2205 Uyku eğitimi vermek isteyenler, daha önce vermiş olanlar Postun ismi bu birde annebebek.uyku sayfasını açtım ordan talep oldu inst. Da paylaşım yapmaya başladım