Sebusebu Mindik bize sma alerji yaptı 4 aydır bebelac gold kullanıyoruz (doktor sma tavsiye etmişti kilo alımı için) 30 ml sma dene bence alerji vs olmazsa sma derim benimki mecburiyet oldu
Nezonezo Mindik herkes sma cok ıyı dıolr ama bnım kızım sma yı hıc almadı agzına ayrıca arastırdım bebelac takı koruycu madde daha az yanı bebelac daha ıyı Smdı onu aldım anne sütü kllanıorm ama arada bebelacta verıorm
nazlimom_ Mindik dün bebelac gold aldım ama içmedi ağzını ekşitti biberondan kaynaklıda olabilir lansinoh biberon kullanıyorum değiştiricem biberonu
Saliha123 Bende oğlum doğduğundan beri sma kullanıyorum çok şükür kilo alımı da iyi gaz sorunu yapmadı bebelac bize hastanede önermemişlerdi ama herkesin bebeği farklılık gösterebilir
Mirayhavvanur38 Mindik sma optipro kullandım kabız yaptı bebelac golda geçtim kabızlığı falan kalmadı düzeldi
YgmrEla Mirayhavvanur38 bebelac ile bebelac gold arasında ne fark var, almayı düşünüyorumda bende, siz hangisini kullanıyorsunuz
Mirayhavvanur38 YgmrEla Çok fark yok aslında ama bebelac gold diğerine göre daha kilo aldırıcı besleyici oluyor birde sindirimi kolay gaz ve kabız yapmıyor