Merhaba kızlar. 11 günlük bebişim var, 34 haftalık doğum yaptım. Hep uyuyor ve uyandırmakta zorluk çekiyorum, 2 saate bir beslenme için uyandırmaya çalışıyorum ama zorlanıyorum. Uyuduğu için de az besleniyor, neler yapabilirim bu durum için lütfen yardım 🙏🏻