CansuMF Dun 4. ay aşısını olduk gece ateşi cikti calpol verdim şimdi tekrar ateşi var bu ateş durumu ne kadar sürer acaba bilgisi olan paylaşabilir mi?
starwomen CansuMF dün bizde 4. Ay aşısını olduk ama bizde ateş olmadı. Sağlık ocağındaki ebe 2 gün huzursuzluk ve ateş olabilir takibini yap eğer çok yükselirse doktora gidebilirsin demişti
Duygu388 CansuMF bizde olduk ama bizde ateş olmadı sadece huzursuzdu sonra düzeldi zaten biz calpol almışdık tavsiye ederim
CansuMF starwomen hmm anladim dun aksam da cok huzursuzdu birde cok agladi ınsallah daha fazla devam etmez
starwomen CansuMF gece bizde çok huzursuzluk sürekli ağladı uyuyamadı ama şimdi daha iyi inşallah sizin bebeğinizde bir an evvel toparlar 🙏