Kızım iki yaşında. Dünden önceki gece ateşi çıktı calpol verdim arada indi çıktı bize göre atesu vardı ama ateş ölçer 36 civarı gösteriyordu. Neyse duş aldirdik filan şuan iyi. Yemek filan da yiyordu sadece dermansizdi uykuya meyilliydi
Bugün havuç yerken dis eti kanadı ağzına bakayım fedim dilinin alt kısmında yani ağzının alt bölümde küçük bir yara var aft gibi acaba ateşten mi oldu ki? Yoksa el ayak ağız hastalığı böyle mi basliyor :((( şuan ateşi yok. Elinde ayağında da bişi yok