kitapkurdubebeninanasi Mucizemsin21 bence hiç zorlamayin baskı oluşmasın kendini hazir hissettiginde zaten hiç ne yürüme arkadasi isteyecek ne de sizi. Benim oğlum 15 bucuk aylikken yürüme arkadasi oldugu halde bos damacanayi aldi önüne kendine yürüme arkadasi yapti sonra da kendiliginden yürümeye basladi 😇
ly35 Mucizemsin21 hiç üstelemeyin o zamanı gelince kendine güvenip adım atar. 16aylıık yürüdü benim kızım, ne acelemiz var ki🤷🏻♀️
OncedenGurme Mucizemsin21 benim kızım da 13 aylıkken başladı ama 15 aya kadar serçe parmağımızın ucu bile olsa tutmak istedi. Sürekli cesaretlendirin. Sana güveniyorum, başarabilirsin, işte oluyor, harikaa filan 😅