Herkese merhaba benim 16 aylık oğlum var, oyuncaklarla oynamak hiç istemiyor . Hiçbir şey ilgisini çekmiyor sadece koltuk tepelerinde gezmek, saklambaç kovalamacalık oynamak, durmadan şarkı söyleyelim istiyor. Birde yerlerde yatıyor 🤷♀️ Aldığımız oyuncakları bir kaç sn inceliyor bakıyor ondan sonrası yok 🤷♀️🤦♀️ Kitapları çok seviyor sadece . Ama pnada kendi kendine bakmaz anlatayım istiyor. Sizlerin bebekleride böylemi acaba? Hiç oyuncaklarla oynamamak bir sorun mu.