Tecrübeli anneler daha iyi bilirler ama o yaş grubunda hiyerarşi bizdekinden daha keskindir. Yani 35 yaşla 30 yaş iki kadını aynı gibi görürüz ama kreşte 4 yaşında bir çocuk 2,5 yaşı kendisiyle bir tutmaz. Akran zorbalığına maruz kalabilir ve kendini korumaya hazır olmayabilir.
Bence henüz daha hazır değil çocuğunuz, zorlamamalısınız derim.