Alse35 Deletedmom_23 nedensiz bi mutluluk oluyo çocuğumla aynı tarihlerde doğan çocukları duyunca görünce 😍
Woody Deletedmom_23 lumberjack tercih etme nedenim goratex olması ve 90 TL olması idi açıkcası geçen sene. Bu sene bu fiyatlara asla almam 😌 superfit takibindeyim inşallah denk gelirse
Flower123 Deletedmom_23 35 mi ayy pek küçükmüş ama 😂bende 37 giyiyorum aam.normal hani 35 de çocuk bölümüne giriyor 😂😂
Deletedmom_23 Gamtozu Kızla erkek fark ediyor ayakta ve kiloda 🤗 Eşimin tarafı uzun boylu iri. Onunla alakalı olabilir🤗
Gamtozu Deletedmom_23 Benim kızım de yeğenim de çook çok uzunlar da şaşırdım 1 yaş öncesinde 22 numaraya. İnşallah güzel bir model bulursunuz
Deletedmom_109 Deletedmom_23 yürüyorsa aktif olarak decathlonun botlarının öneririm. Yağmur botu olarak bu sene tchibonun yağmur botunu aldım içi tüylü sıcak tutar