Merhaba güzel anneler
Oğlum 10 ay 21 günlük.
Ona bot alacağım ama trendyola filan baktım bir şey bulamadım.
İçime sinmedi.
Sizler nereden aldınız?
Öneride bulunursanız sevinirim☺️
Bir de ayakları 22 numara. Bebek botlarını tam numara mı aldınız 1 numara büyük mü?