Sema_arya_linda17 vall şöyle söyliyim sallamadan yatıranların çok az uyuyup uyanıyor çocuk sabit yatakta. Ben gün içinde beşiğinden almıyorum salonda hep benim yanımda beşikte yatıyor. Üstüne de eşarpla bağladım uyanınca düşmesin diyr ama yine de yalnız bırakmıyorum tabi. Gidip yemeğimi falan yapıyorum ama ev küçük sesini hemen duyuyorum hareket ettğğğnde. Sabit yatakta yatırdığımda yarım saate uyanıyor ama böyle yanında baktım uyancak gibi oluyor hemen sallıyorum hamağı ve uzun bi süre uyuyor. Hatta şuan yanında uyuyor ben yemeğimi yaptım geldüm hala uyuyor :) kıpırdandığında sallıyorum. Bir yaşına kadar gider heralde böyle 😂 gece yanımızda kendi beşiği var onda yatıyor akşam uyuyunca burdan alıp beşiğine götürüyorum. Gazlı bebekler içinde çok iyi ilk üç ay da çok rahat ettim ben