Bizde 5 aylıkken yaptırdık şuan 17 aylık oğlum klipsli yaptırdık 10 di falan sürdü 1 hafta geçmeden iglesti ilk gün zor oluyor ağlaması falan ertesi günlerde hiç sunent olmamış gibi hayatına devam ediyor bezli iken yaptırmak en güzeli çünkü daha çabuk iglesiyor