mommymomm 11,5 aylık sanırım biraz erken başladı. Sürekli aglayarak kucak istiyor. Kucağa alıyorum dediğiniz gibi inmek için tepiniyor. Yemek yemek istemiyor sadece ağlıyor. Normalde kendi kendine oyun kurup oynuyordu artık yapmıyor sürekli kucagimda oturmak istiyor yanında otursam bile kucağıma çıkmaya çalışıyor. Annane ve bahaneyle oynuyor o ara aramıyor beni ama gördüğü an direk ağlayarak kucagima gelmeye çalışıyor gece uyanıyor anne diyor. Babada durmak istemiyor. Müthiş yıprandım wcde bile kucağımda tutuyorum😑😑😑😑😑