asilvemars 5 aylık bebeğim sünnet olacak. Sorduğumuz özel hastaneler genel anestezi dedi Ankara’da. Çok kafam karıştı o kadar saat aç kalacak ve açken asla susmayan devamlı ağlayan 2 saatte bir acıkan bir bebek. Sonrası nasıl oluyor uyanma anı? Bir de genel anestezi fikri de insanı korkutuyor ama lokalde de ağlarsa diye endişeliyim. Tecrübeli anneler nasıl atlattınız sünneti paylaşabilir misiniz?
hemsireanne01 asilvemars neden genel anestezi? Ben 28 günlükken yaptırdım özel hastene ve lokal oldu.
Alpingo asilvemars ben 20 aylıkken genel yaptırdım,doktorumuz sabah 6.30 da yaptı ameliyatı cok açlığa dayanamıyolar diye..en son 11 de su vermiştim..hangi hastaneye gittinz acaba? Birde lokal zor olabilir hareketlendi tabi cok ağlar genel olması daha iyi tabi..
nazlimom_ asilvemars bizimde 5 aylık özelde sünnet olcak salı günü bölgesel uyuşturcaklar ve 3-4 dk sürüor sünnet dedi 3-4 dk için neden genel anestezi yapıolar
2cicekefe asilvemars ben 3 bucuk aylikken yaptırdım lokal oldu ve o gün 7 aylik bir bebek vardi oda lokal oldu ve ben bebegim sünnet olurken onunla ilgilendim genel olarak böyle oluyor yanında duruyorsun ama sadece sünnetse başka bişey yapılmayacaksa
asilvemars hemsireanne01 özel hastaneler öyle söylüyor 3 aydan büyük bebekler durmaz vs dediler. Çağımızda gelişen anestezi teknikleri ile anestezi zararlarının %0.1 in altına bile indiğini biliyorum. Ama anne yüreği işte yine de acaba diyorum. Lokal yaptıranlar veya genel yaptıranlar neler yaşadılar merak ediyorum
asilvemars Alpingo evet ama lokal yaptıran da çok var kafam karıştı. Başkent üniversitesi ile görüştük
asilvemars nazlimom_ hareketli bir bebek ve ameliyathaneye pandemi sebebiyle anne baba alınmıyor korkma durumu yaşanır diye
hemsireanne01 asilvemars benim yeğenimde 5 aylık sünnet olduu yine özelde ve lokal oldu. Ne kadar erken o kadar iyi. Daha fazla geciktirmeyin endişe etmeyin hemen iyileşiyor. Biz çok memnun kaldık.
Alpingo asilvemars güzel bi hastane yaptıram cok arkadasım oldu açlık sıkıntı ediyorsanız biraz saha bekleyin olmadı..lokal yapmaları cok zor harektli Cunku
asilvemars nazlimom_ başkent üniversitesiydi ama içimize sinmedi değiştirdik başka bi özel klinikte lokal yaptırdık
Buse18062 Biz lokal yaptırdık , klips yöntemiyle yapıldı, çok kolay oldu , sadece ilk gün biraz ağladı onun dışında herşey normaldi 😊 4 aylık bebeğim. Dikiş yöntemiyle yapılınca çok zor oluyor dediler ama klips gerçekten çok avantajlı
asilvemars Buse18062 doktor arkadaşlarım da klipsli önermedi malesef gelecekte sıkıntılar olabiliyormuş tabi çok bilgim yok
asilvemars hemsireanne01 teşekkür ederim biz de bugğn olduk çok şükür iyiyiz lokal anestezi kolay oldu
Yusufagahinannesi asilvemars oğlum 2 aylıkken genel anestezi ile oldu rabbim yardım ediyor inanın çok iyi geçti. Ben türkiyenin çok sayılı en iyi doktorlarından birine yaptırdım lokalide sordum yapmadığını söyledi illa o doktor olsun istediğim için yaptırdım çok memnunum oğlum 15 aylık şuan. Çapanın eski baş hekimine yaptırdım
irva asilvemars 3.5 aylıkken genel yaptırdık.Oğlum aşırı hareketli bir bebekti şuan 21 aylık hala öyle.Sağlıklı olması açısından doktorumuz geneli seçti.Ayrıca oyuncak vs sevmeyen bir bebekti oyalamak imkansızdı.Zaten verilen anestezi çok çok düşük.Biz bir sorun yaşamadık çok da memnun kaldık.
MeteYmen_Annesi Aynı durumdayım benim ikiz iki erkek oğlum var ve 5 buçuk aylıklar nasıl sünnet ettiricem bilmiyorum kırklıyken çok istedim eşim yanaşmayan ama şuan işin içinden çıkamıyorum
asilvemars MeteYmen_Annesi biz bugğn yaptırdık lokal anestezi cerrahi dikişiyle normalde aşırı hareketli bi bebek ama bi şekilde oyalandık sıkıldı ağladı vs ama zaten 15 dk anca sürüyor bi sorun olmadı çok şükür umarım sizin de öyle geçer
MeteYmen_Annesi asilvemars kaçaylıktı Peki benim eşim küçükler daha diye yanaşmıyor ya çıldırıcam şuan benimkiler 5 ay 22 günlükler aslında hemen yaptırsam iyileşecek yürüdüğünde daha da zorlanacağım bude iki tane nasıl baş ederim bilmiyorum