Yagmurum6868 Merhaba kizlar 40gunluk bebegim var dun aksam 6da uyandi gunduz uyudu uyudu 6da uyandiktan sonra surekli bi aaglamalar huzuzrsuzluk kakasini yapti uyuttum geri kalkti surekli uyutuyorum geri kalkiyo agliyo kucagimizda bile huzursuz durmadi tam gece 12ye kdar ugrastim anca o zman uyutabildim. Gunduzleri uyuyor genelde sbah ve aksam boyle yapiyo sizce neden olabilir ne yapmaliyim cok yoruldum 🥺
Beyzasmom Yagmurum6868 gaz sancısı olabilir masaj yapın sürekli rezene kimyon veya anason kaynatıp için sutunuzden bebeğe geçer çok şişkinlik yapan yiyecekler tüketmemrye özen gösterin Allah yardımcınız olsun 🥺
Familyboy Yagmurum6868 canım gazını her beslenmeden sonra çıkarın sırta masajla bacaklarını ileri geri yaparak masaj yapın mutlaka gaz çıkması için çıktıktan sonra uyutun ayaklarını sıcak tutun sürekli ayak sıcak olmalı ki gazı çoğaltmasın ilk 3 ay huzursuzlukların nedeni gaz oluyor genelde derdi mutlaka gazdır büyük oranla ilk 3 ay çekersin gaz derdini mecburen
Yagmurum6868 Beyzasmom evet sanirim gaz sancisindan boyle yapiyo ama susmuyoda kucagimda bile ikiniyo kendini skıyo masaj yapiyorum altini acip hareket ettirriyom ama fayda etmiyo kendimde grip olmusum bogazim agriyo o halde 12ye kdar gezdirdim 😔
Timurunannesii Benim de bebeğim 38 günlük geçen haftalar da baya sancı yaşadık Allah yardımcın olsun çok zor doktora götürdük sancı damlası, lağma bide bağırsak için surup yazdı. Çok şükür hafifledi sürekli sancısı varsa da yoksa da masaj yap youtube den bak.
Yagmurum6868 Timurunannesii bizimde gaz damlamiz var ama sanirim hic ise yaramiyor uyanik kaldigi sure boyunca agliyo kucagimizda bile susturamiyoruz cok zor bu donemler hayirlisiyla bi gecseydi 🥺
Timurunannesii Yagmurum6868 Doktor bize gaz damlası BİOGAİA yazmıştı 160.00 tl ye aldık ondan mı rahatladı bilmiyorum ama şuan maşallah gazdan dolayı iyiyiz
Familyboy Yagmurum6868 fayda etmiyor demekki damla verme artık boşuna rezene anason kimyon 3 ünü kaynar iç sana süt bebeğinde gazına derman olur inan dene bunu ilaçtan daha etkili
Yagmurum6868 Timurunannesii evet bizimkide metsil ve biogaia ama hala aksamlari aglama krizi yasiyoruz 🥺
Familyboy Yagmurum6868 canım kimi bebeğe ilaçta fayda etmiyor sen anason rezene kimyon kaynat iç sana bol süt bebeğe de gazın azalmasına iyi gelir sen yediklerine dikkat ederek ilerleyeceksin ilaç belliki işe yaramıyor fayda etmiyorsa verme artık bence boşuna
Yagmurum6868 Tesekkur ederim kizlar evet damla vermiyorum artik cnku fayda etmedigi cok belli rezene ve kimyon iciyorum ama yine hergun ayni saatlerde aglama krizine giriyo 🥺