Eliiif1 Bebeğim çok hareketli simdi de kucağıma aldığımda falan ayaklarıyla kendini itiyor ziplarcasina. Gün içinde yere koyuyorum karnının üstüne enerjisini atsın diye bide iyi geliyormuş o şekilde olması, Baska neler yaptirabilirim