Saremmmmmm Instagram da hastalaayancocuk diye bir sayfa var takibe alırsanız hamile kaldıktan sonra orda emzirme yöntemi var henüz okuyamadım ama o yöntemin varlığından söz ediliyor bebeğiniz doğduktan sonra ikisini birlikte emziriyorsunuz ve gebelik sürecinde de ilk bebeginizi sütten kesmek zorunda kalmıyorsunuz.