kızım 3 günlük aşırı gazı var çocuk saaatlerdir ağlamaktan mosmor oldu aralıksız 1 dakika bile durmadan ağlıyor canı cok yanıyor sezaryenle doğum yaptım henüz sütüm çok az ve sadece 1 memeden geliyor o da yara oldu ama yine de emziriyorum yanında mama veriyorum. sütümden galiba bebeğe gaz geçiyor çünku kendim de doğumdan sonra gaz cikaramamaya başladım. bende ibs var yani huzursuz bağırsak sendomu. aşırı gazlı ve sürekli gaz cikaran biriydim normalde saniirm bu gaz bebeğe geçtiği icin ağlıyor. emzirmeyi birakicam nerdeyse tamaman meme vermeye razıyım yeter ki bebeğim acı cekmesin 🙁 burdaki önerilen damlalari aldım mamasına koyuyorum ama faydası yok nolur artık biri işe yarar bir çözüm önerisi versin yüreğim dayanmıyor bir anne olarak acılarımı unuttum 😭