Kızlar merhaba benim kızım 9 aylık oldu ve gece beslenmesini kesmek istiyorum artık aslında ek gıda namına bir şey yemiyor bir yanım kesmek istemiyor ama bundan sonrası alışkanlık olur ona zarar verir diye kesmeyi düşünüyorum. Siz ne zaman kestiniz ya da kestiniz mi önerileriniz neler yardımcı olur musunuz? Gece beslenmesini kesince sütüm azalır diye de korkuyorum böyle bir şey mümkün mü ?