Yenianne333333 Kızlar bebeğim 3 aylık 4 numara bebek bezi ne kadar almalıyım ortalama? Siz kaç ay kullandınız. 5 numaraya hemen geçmeyiz herhalde.
ezgicomert Yenianne333333 oğlum 18 aylık 4 numara kullanıyor🥲 4 numara bez 7-14 kilo maşallah kaç kilo ki bebeğiniz 4 numara kullanıcaksınız
Sultanbulut Yenianne333333 4 bucuk aylik bebegim 4 numaraya yeni gectik boz ama uzun bi sure kullanir sanirim
MinikKoalam11 Yenianne333333 kızım 9 buçuk aylık 9buçuk kiloydu şuan 5 numara bez kullanıyoruz 4 numarayı 5 ay falan kullandım galiba
Yigitmiray38 Yenianne333333 bizde 3 aylık olacaz 4e geçtik hangi markayı kullanıyosunuz belki kalıbı farklıdır. Bizimki baby turco. Geçen hafta bulamadık molfixin 3 numarasını aldık sıktı lastikleri acayip oturdu.
Feyzosumunannesi ezgicomert benım bebegım 3 bucuk aylık 15 gundur 4 numara kullanyruzç cnkı baby turconun kalıbı cok kucuk 3 numara bacaklarında ız bırakıp kakasını sırtına cıkarıyor 4 de cok rahat ettik buyuk bıraz hemen dolmuyor sadece ön tarafı çişli oluyor ama rahat edıyor sonucta bebegım
Denizanasi92 ezgicomert bazı bezlerin Kalıbı dar ben molfixte 4 almıştım ama primada 3 kullanıyorum 6 aylık bebeğim. Molfixte 4 e geçeli 1 ay oluyor
eserekli_kiz11 Feyzosumunannesi ay bizde 3 5 aylgz elimde son paket 3 var o bitincd bnde 4 gecicem dedgn gbi baby turco kalıbı dar
ftsdmrhn Kalıba göre degisir ama ben 1 yaşından itibaren kullandım şuan 21 aylık 5 e gecicem. Goon kullanıyorum. Sleep ye de 5 oluyo şuan mesela. Primada da 4 küçük geliyor msela. Dediğim gibi kalıptan kalıba fark var
Mer-seL Yigitmiray38 molfiks kullanıyorm bende oğlum 4 buçuk aylık. 3 numara sıkıyor. Paket bitince 4 alcam. Hatta 5 bile olur. Külot bez almıştm onun kalıbı daha da küçükmüş
guldennnn Yenianne333333 kızım 10 aylık 4+ kullanıyoruz🥹 ama en fazla 2-3 hafta kullanırız sonra 5 numaraya geçerim
salakmisincemilee Yenianne333333 2 aydan 6. aya kadar 4 numara kullandım 6aylıkken 9.5 kiloydu 5 e geçtik şu an 8 aylık 5 no kullanıyoruz
Sultanbulut atesvesu sleepy kullanıyorum ben digerlerini denemedigim icin kaip olarak nasil bilmiyorum siz hangi bezi kullaniyosunuz
2603 Yenianne333333 7 aylığız 4 no kullanıyoruz ama 5 e geçicez gibi bi süre sonra bence bu bebeğin hem kilosuyla alakalı hem de bazı bezler ufak oluyor biz ilk prima kullandık şimdi molfix kullanıyoruz
atesvesu Sultanbulut bayb turco kullanıyorum ama bezin ıc kısmınındakı cift lastiğin koparıyorum ve hıcbır sorun yasamadım
Deletedmom_23 Yenianne333333 4 numarayı 3-4 ay en az kullanırsınız o da en az. Biz ayda 100 lü 2 paket aldık. Goon markasının. Ama baby turco sleepy filan bedenleri küçük Bu ay artık son 4 numarada 10 ay 21 günlük oğlum.
livanurvealpinannesi61 Yenianne333333 15 aylıkken 5 numaraya geçtim kızıma da 2 yaşa kadar 4 bazen 5 numara kullandım kalıp ile alakalı.