Rahimebetul 2 aylık bebeğim göz capaklanmasi var tek gözde sarı akıntı şeklinde başına gelen oldu mu hiç
eserekli_kiz11 Rahimebetul evet bizde 3 buck aylgz 3 aylikken oldu goz yasi sari akinti seklinde ben hemen doktora gotrdm gozunde enfeksiyon kapmis damla verdi gecti sizde bekletmeyin
Eslinapapatya Rahimebetul benim bebeğimin doğduğundan beri öyleydi sağ gözünde çocuk doktorunun verdiği damlaları kullandık da geçmedi ama en son göz doktoruna götürdük masaj yap dedi göz kanalı tıkalıymış birde damla yazdı kullanıyorum gayet iyi geçti şükür
Rahimebetul Dediğiniz gibi doktora gittik damla verdi inşallah geçer korktum öyle görünce gözünü acamiyordu ilk hafif grip bide burnu akıyor üst üste geldi
Bhr_798 Biz bes ayligiz kullanmadigimiz damla kalmadi gene de geçmedi. göz masaji yapiyoruz ama gececek gibi degil ameliyat dedi bir yasina geldiginde😔
Rahimebetul Çok geçmiş olsun inşallah ameliyat olana kadar geçer gerek kalmaz bizimki daha yeni bakalım ne olacak anne sütü nu denediniz mi az önce okudum fayda ediyor yazıyorlar ama denesem miki
Momytpc Benim kızımın da doğduğundan beri ara ara göz çapaklanması vardı daha sonra bır doktora goturduk göz yaşı kanalı tıkanıklığı var dedı . Ve gözüne bır damla verdı göz yaşı kanalına bastırmamı soyledı gunde 4 kere falan daha sonra gectı
berenkus_ Rahimebetul bana doktor damla yazdı ama önce çay demle ılık olunca tülbent surekli temizle dedi bide göz masaji var ona bak onu yaptim göz pinariylla burun arasına yuvarlak hareketler damla kullanmaya gerek kalmadı duzeldi
Harbikiz Rahimebetul aynısı bizde yaşadık ben damla falan kullanmadım ılık suyla silip masaj yaptım sürekli çok şükür bayadir yok .
birprensannesi0208 Rahimebetul evet oğlum da vardı direk göz doktoruna götürdüm göz kanalı tıkalıymış devamlı masaj yapıyordum gözüne ve damla vermişdi ama hiç bi işe yaramadı damla bende başka bir doktora götürdüm aynı şekilde masaja devam ettik ve farklı bir damla yazdı düzelmezse ameliyat olacakdı cok şükür o doktorun verdiği damla ile ve devamlı masaj ile düzeldi 2 ayda tamamen
TtazeAnne Rahimebetul benim bebeğimde 2 aylık sol gözü doğduğundan beri akıyor çapaklaniyor damla kullandık geçmedi gözüne 1 2 dakka masaj yapın öylelikle geçti bizim şükür