Mavigri teşekkürler mutlaka bakicam bir de şey sorucam burdaki arkadaşların tavsiyesiyle sab simplex damla aldım günde 2 sefer 10 ar damla mamasina koyuyorum cok güzel sakinleşti ama bu sefer de sürekli uyuyor mamasini icirmek icin uyandirmakta zorlaniyorum çocuğu sekilden sekile sokuyorum yine de uyanmıyor sürekli sersem uykulu bir hali var damlayı kullandigimdan beri. acaba damla ağır mı geldi yoksa sarılık mı alllah korusun