Canınızı sıkmayın bi gun bende öyle uyuyakalmışım hatta alarm karardim besliyeyim diye o alarmlari da kapatmışım haberim yook bi kalktım saat 5 😅 nasıl vicdan azabı çekiyorum sonra happy Kids te annenin biri acıkınca kendi uyanır uyandırmaya gerek yok yazmış ben 1 aydan sonra uyandirmadim kendisi uyandı ve uykusu da düzene girdi çok şükür