Acil desteğe ihtiyacım var kızlar bebeğim 9 aylık ve henüz hala regl olmamıştım 15 gün öncesine kadar 15 gün önce kısa süreli ve az kanama oldu regl oldum diye düşündüm ama az önce karnımda tuhaf bi his oldu bu hissi daha önce bebeğimde de ilk haftalarda hissetmiştim minik minik hareket gibi düşünebilirsinz acaba o kanama dediğim yerleşme kanaması olabilir mi çünkü ben normal dönemde bile gün sayısı uzun ve ilk günler yoğun geçiriyordum 1 buçuk yıldan sonra bu kadar kısa süreli ve az olması da beni düşündürüyor bu yüzden o kadar korkuyorum ki hamile miyim diye malum henüz regl de olmamıştım ve ilk gebeliğimde hiç mide bulantısı gibi belirtilerim olmamıştı planlı bir gebelik olduğu için çabuk fark etmiştim ama şuan ne yapacağımı bilmiyorum elbette yarın gidip test alıcam ama yarına kadar nasıl bu korku ve endişe ile beklerim bilmiyorum fikri olan var mı bu konuda