burjuvaanne asyanin_annesi35 ayagini gidiklayin derler parmagiyla agzini dürtebilirsiniz . Surekli rahatsiz edecek hareketler ama muhakkak emzirmek icin uyansin gerekirse aglar ama emsin yani💐☺️
Tubilik asyanin_annesi35 benim ilk bebeğimin kan şekeri düşükmüş doktor o yüzden zor uyanır demişti, içtiğim çaya şeker atmam gerektiğini söylemişti, gerçekten şekerli çaylardan sonra cocuk kendine gelmişti :) bi doktorunuza sorun isterseniz
nhduman Topuzuna çimdik at kuzum. Uyanmazsa elini ıslat çenesiyle oyna. Uyandır ve doyur bir şekilde. Allah korusun sarılık riski var.
asyanin_annesi35 nhduman ayy uyandı şimdi ama ben öldüm bittim çimdiriken 🤣 yüzünü sildim suyla çenesiyle oynadım burnuyla yok uyandık 🤣
198697 asyanin_annesi35 bende uyandıramazdım. Doktorda bana dedi çimdik at kıyamam dedim. Büyüyünce hatırlamıycak at gitsin demişti. Tabi biz sarılık olmuştuk
asyanin_annesi35 burjuvaanne ayy uyandı yaa yüzünü elimle ıslatıp sildim burnuyla oynadım ayağıyla yok prenses uyanmadı çimdirince uyandı 🤣
burjuvaanne asyanin_annesi35 şükür 😂 bu arada sariligi ölcturdunuz mu kaç cikmisti. Oda uyku yapar da
burjuvaanne asyanin_annesi35 saglik ocaginada mi gelmis ölcum makinesi antalyada ispartada hic bir saglik ocaginda yoktu iyi olmus bu bak
asyanin_annesi35 burjuvaanne ayy ölçüm makinası yok ben görmedim en azından bakıyor şöyle bi hemşire yok diyor
burjuvaanne asyanin_annesi35 ha yok kiz oyle degil sen genede git doktora bi ölctur zaten cocuk katina ciktin mi herhangi bir hemsireye olcü verirmisinjz de onlarin yanlarinda tasiolar zaten cunku sarilikda uyku yapar ondan soruyorum
Poyrazin_annesii Bebek hemşiresi bana topuğunu sık yada burnunu sık demişti ağlasın. Ağlayınca hemen tık ağzına😂