Maviim ay güzel düşüncen için çok teşekkür ederim ❣ ama ben 40 tan sonra kontrole gittim, gayet normal olduğunu, sonuçta ameliyat olduğu için bi 6ay sızlama hissedilebileceğini söyledi.
Dikiş izinin de zamanla çok küçüleceğini söylemişti.
Uyuşuklukla ilgili bir şey söylediğini hatırlamıyorum. Ama bu forumda çok okudum sanırım bu da normal.