Bu gün 2 aylık aşılarımızı olduk. Doktor calpol verdi ateş durumu için. Ama ilacı verirken dolapta sakla bozulmasın havalar sıcak dedi. Bende alınca dolaba koydum. Hali ile soğudu şurup. Biraz önce de bir çay kaşığı kadar oğluma verdim. Ama verdiğimden beri içime dert oldu. Şurubun soğuk verilmesi bebeklere zarar verir mi tecrübeli anneler.