Bugdu Kızlar oplumu dogurdum ilk adetimi 1 sene sonra oldum düzemsüLik basladı doktora gittim kist var dedi kist bitti sonra yine gittim yine kist tarlusal verdi 3 kere ictim dudagım uyustu bıraktım adet olamıyorum 2.3 ayda bir oluyorum bakabilirim