Hanifeisrfl 1aylık bebeğim var.bazen emmenin sonuna doğru çok hırslanıyor memeden çıkmadan kendini geriye atıp tekrar memeyi kavradığı oluyor . 2 göğsümüde dün gece yara oldular hala emzirirken acıyor napabilirim???
Feyzosumunannesi Hanifeisrfl ben o yarayı 1 bucuk ay cektım resmen kanıyordu dayanamıyorum kendımı dişimi sıkmaktan mahfolmustum. Denemedıgım kremler yaglar kalmadı en sonunda garmastan pomat gecırdi
Burceee Lansinohun balmını kullanıyorum ben, benim bebeğim de bazen kibar davranmıyor emerken, hemen etkisini görüyorum. İlk ay göğüs kalkanıyla bitlikte kullanıyordum hatta, yaralarım o şekilde iyileşti