Symtkn Merhaba kızlar ek gıdaya geçişte termos önemli mi memnun kaldığınız ya da gereksiz dediğiniz taraflarını yazarsaniz sevinirim 🌸
Ejderhahavva Symtkn mama ile beslenen bi oğlum var benim için çantama koyduğum en önemli şey diyebilirim penguen marka almıştım memnunun